سئو سایت
سئو سایت

سئو سایت

بهینه سازی سایت

سرعت سایت ، بهیته سازی تصاویر ، بهینه کردن محتنوت عواملی هستن که بر سئوسایت تاثیر زیادی دارند

و اکنون به فروش بازگردید

بنابراین چگونه SEO بر فروش شما تأثیر می گذارد؟ اگر مشتریان بالقوه شما نمی توانند شما را پیدا کنند ، آنها نمی توانند از شما خریداری کنند. بیشتر خریدها با جستجوی Google انجام می شود - می خواهید مطمئن باشید که در اولین فرصت ممکن در سفر خریدار خود قرار دارید.


از این طریق می توانید به آموزش و آگاهی از آنها کمک کنید ، زیرا در خرید خود تحقیق می کنند و شروع به تشکیل لیست کوتاهی از شرکتهایی می کنند که باید در نظر بگیرند. اینگونه است که محتوای آنلاین شما می تواند چرخه فروش را با کمک به خریدار در شناخت ، دوست داشتن و اعتماد شما کوتاه کند.


اگر این کار را نکرده اید ، فکر می کنید چند لیست کوتاه به این دلیل که در نتایج جستجو حضور پیدا نکرده اید ، فرصت حضور در آن را از دست داده اید؟


مراحل بعدی

از جایی شروع کنید که هستید. یک حسابرسی تکمیلی را انجام دهید - گزارش خود را در مدت زمان 60 ثانیه دریافت خواهید کرد. اینجا را کلیک کنید و به پایین بروید تا "من می خواهم ببینم رتبه بندی SEO من چیست." این اولین قدم برای کمک به سئو برای کمک به فروش بیشتر برای شرکت شما است.

http://tandisnik.parsiblog.com

همانطور که می دانید یا نه ، برای تبدیل شدن به یک سئو یا متخصص بازاریابی بهتر می توانید از ابزارهای رایگان سئو استفاده کنید که تقریباً در هر کاری به شما کمک می کند. از جستجوی کلمات کلیدی (همچنین رقبای شما) گرفته تا بهبود سایت شما و ارتقاء نمره کیفیت. اگر در این مناطق اطمینان ندارید ، برنامه ها به شما کمک می کنند و از طریق آن راهنمایی می شوید. به خصوص اگر شما یک سازمان غیردولتی هستید و وقت زیادی برای صرف کردن در هر جنبه ندارید اما می خواهید این کار را خوب و سریع انجام دهید.


ماه ها است که من چندین برنامه را آزمایش کرده ام که هدف من در کمک به سئو کلی است. به خصوص در Google Ads (کلمات کلیدی در همه جا) ، جستجوگرها در زمینه مقالات ، زیرمجموعه ها (Yoast for WordPress) و نمره کیفیت سایت (Ubersuggest).

این سئو دقیقاً چیست؟ چرا اینقدر شایعات ایجاد می کند؟

همانطور که می دانید ، SEO یک میانبر از Optimization Engine Search است. به عبارت دیگر ، این به معنای بهینه سازی سایت شما برای موتورهای جستجو است. وقتی شخصی به دنبال برخی از اطلاعات است و شخص دیگری می خواهد سایت را تحت آن سؤال نمایش دهد ، سئو در جستجوی جستجو با سایت است. به یاد داشته باشید: سئو به جستجوی مخاطب و تولید کننده محتوا کمک می کند.


"SEO هر چیزی است که به سایت شما کمک می کند در موتورهای جستجو رتبه برتر داشته باشد. این شامل موارد سنتی است (مانند SEO در صفحه). اما برای رتبه بندی در سال 2018 نیز به برندسازی ، UX (تجربه کاربری) ، طراحی ، محتوا و مهارت نوشتن نیاز دارید. "گفت برایان دین ، ​​بنیانگذار Backlinko برای Ahrefs.com

آموزش سئو 

SEO تنها بخشی از یک استراتژی بازاریابی (یا کل استراتژی بازاریابی) نیست. همچنین با توسعه تجارت و مهمترین نیازهای جستجوگرها مطابقت بسیار دارد. بنابراین می دانید چگونه این سه مورد را در اقدامات خود پیاده کنید؟ به این ابزارهای SEO نگاهی بیندازید.

Ubersuggest

نمی دانم چند بار گفته ام که آن را دوست دارم. این وب سایت بزرگترین پیشرفت من در سال جاری است. شما همه چیز را در آنجا پیدا می کنید تا از سایت خود حسابرسی کنید. رنگ نارنجی آن همه چیزهایی را که باید بدانید به شما می گوید. چه چیزی در سایت بهبود یابد ، چه چیزی خوب و چه چیزی باعث می شود SEO شما بسیار بالا یا پایین باشد.


نام دامنه خود را در کادر جستجو در سایت قرار دهید و اجازه دهید جادو اتفاق بیفتد. در آنالیز ترافیک 3 نشانک پیدا می کنید: مرور کلی ، صفحات برتر و کلید واژه ها. در مرور کلی ، نمودارهایی با ترافیک سایت ، رتبه بندی کلمات کلیدی ، صفحات برتر سئو و کلمات کلیدی برتر SEO پیدا می کنید. برای دیدن آمار بیشتر ، هر نمودار را می توانید "باز کنید". پیشنهاد می کنم به آنها نگاه کنید و به امتیازات فکر کنید. بعضی اوقات ممکن است شما را غافلگیر کند و استراتژی شما را به صورت وارونه تغییر دهد.


نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.