سئو سایت
سئو سایت

سئو سایت

سئو سایت و آموزش سئو


مغز من خط "پارکینگ مشتری" را از چپ به راست دنبال می کند ، بنابراین من البته به راست می چرخم. اما پارکینگ مشتری در سمت چپ قرار دارد. هیچ چیز وجود ندارد که به وضوح نشان دهد که درست یا نادرست است.

سئو سایت

باید فکر کنم یا در عمل ، من قبل از یادگیری ، چند بار به مسیر اشتباه می روم. با این حال ، اگر کاربران آنچه را که در وب سایت جستجو می کنند پیدا نکردند ، به اقیانوس بزرگی از رقابت که نتایج جستجوی Google نشان می دهد باز می گردند.


اطمینان حاصل کنید که ناوبری شما کاملاً واضح است - اگر کاربر بتواند اشتباه کند ، بسیاری دیگر نیز می توانند.


مشکلات رایج


بسیاری از مسائل بالقوه با محتوا وجود دارد که نمی توان آنها را پیدا کرد یا نمی توان آن را درک کرد توسط موتور جستجو که می تواند علیه شما کار کند. مثلا:


محتوای یتیم که یافت نمی شود

محتوا فقط از طریق جستجوی سایت در دسترس است

فایل های فلش ، برنامه های جاوا ، فایل های صوتی ، فایل های ویدیویی

جلوه های سایت AJAX * و چشمک زن

قابها - محتوای جاسازی شده از سایت دیگر می تواند مشکل ساز باشد.

Subdomains - محتوای به جای زیر پوشه ها به زیر دامنه ها تقسیم می شود

* گوگل در خواندن صفحات AJAX بسیار بهتر شده است ، اما هنوز هم می توان محتوا را با جلوه های بی معنی مبهم کرد.


مطمئن باشید که محتوای مهم به راحتی قابل کشف ، قابل درک است و در ساختار کلی سایت به شکلی منطقی قرار می گیرد.


خلاصه

آموزش سئو

اگر همه چیز به خوبی انجام شود ، یک موتور جستجوگر و انسانی باید ایده خوبی داشته باشند که چه صفحهای را قبل از اینکه حتی به آن نگاه کنند چیست. سئو معمولی شما فقط بر پایه این پایه محکم است که توسط معماری اطلاعات و ساختار سایت شما ساخته شده است.


طراحی تلفن همراه

محبوب ترین دستگاه مورد استفاده برای انجام جستجوهای اینترنتی و مرور وب سایت ها تلفن همراه است. ما در سنین سیار زندگی می کنیم. سایت های بهینه سازی شده برای موتورهای جستجو باید به طرح های تلفن همراه وب سایت های خود توجه کافی داشته باشند (به جای اینکه فقط به طراحی وب سایت پاسخگو ساده بپردازند).


با این وجود ، در سال 2017 ، طراحی پاسخگو کافی نیست. ما در مورد اهمیت طراحی وب سایت پاسخگو در سال 2012 صحبت می کردیم. پنج سال بعد ، با پیشرفت گسترده فناوری و شبکه های داده تلفن همراه بسیار بهبود یافته ، مشتریان آینده شما از موبایل به عنوان اولین و اغلب تنها وسیله ای برای تعامل با تجارت شما استفاده می کنند.


برای ایجاد یک طراحی واقعاً دوستانه برای موبایل و به حداکثر رساندن نتایج حاصل از جستجوی تلفن همراه ، باید به نیازها و خواسته های کاربران موبایل فکر کنید. آنچه کاربر از طریق تلفن انجام خواهد داد ، اغلب با آنچه در رایانه انجام خواهد داد ، تفاوت زیادی دارد. و حتی اگر تبدیل های شما روی میز کار قرار داشته باشد ، ممکن است اولین لمس مهم در تلفن همراه باشد.


چند ماه به عقب ، من به 28 عامل اصلی در ایجاد وب سایتهای سازگار با سئو سیار نگاه کردم که به شما کمک می کنند فراتر از یک طراحی ساده و دوستانه برای موبایل حرکت کنید.


از منظر سئو ، شایان ذکر است که دوستی با موبایل یک عامل رتبه بندی تایید شده برای جستجوی موبایل است و این نسخه موبایل سایت شماست که توسط موتور جستجو برای بررسی و رتبه بندی سایت شما استفاده می شود. با این حال ، موبایل بسیار مهم است که مشتریان آینده نگر شما در جستجوی و مرور سایت شما هستند.


برای بهینه سازی تجربه کاربر برای کاربران تلفن همراه سخت تلاش کنید و پاداش تلاش های خود را از نظر ترافیک و درگیری کاربر به دست خواهید آورد.


سرعت صفحه

نکته مهم دیگر در عصر موبایل ، سرعت صفحه است. ممکن است کاربران بی تاب باشند ، یا ممکن است همیشه اتصال داده تلفن همراه خوبی نداشته باشند. اطمینان از اینکه صفحات شما لاغر و متوسط ​​است ، یک نکته اساسی در طراحی وب سایت مدرن برای دوستانه SEO است.


یک نقطه شروع عالی ، تست دوستانه تلفن همراه Google است. این ابزار بازخوردی را در مورد دوستی موبایل ، سرعت موبایل و سرعت دسک تاپ به شما می دهد. این همچنین همه چیز را در یک گزارش کوچک مفید شرح می دهد که دقیقاً چه کاری می توانید برای سرعت بخشیدن به کارها انجام دهید.


من در ستون اخیر در زمینه بهینه سازی موبایل به جزئیات بیشتری درباره نحوه بهینه سازی سرعت پرداختم. کافی است بگوییم ، سرعت صفحه یکی دیگر از ملاحظات مهم در مورد چگونگی ساخت سایت شما و کیفیت و مناسب بودن هاستینگ شما استفاده می کند.


قابلیت استفاده

قابلیت استفاده وب ترکیبی از فاکتورهای دیگر است: طراحی اختصاصی دستگاه ، سرعت صفحه ، کنوانسیون های طراحی و یک رویکرد بصری برای قرار دادن سایت در کنار کاربر نهایی.


عوامل اصلی مورد توجه عبارتند از:


طرح بندی صفحه عناصر مهم باید دارای برجستگی بیشتری باشند.

سلسله مراتب بصری. عناصر مهم تر را بزرگتر کنید!

صفحه اصلی و ناوبری سایت. مسیرهای واضح را برای کاربران مشخص کنید.

جستجوی سایت سایتهای بزرگ به گزینه جستجوی موقعیت معقول نیاز دارند.

فرم ورود فرم ها را تا حد امکان سبک و ساده کنید.

طرح. طراحی عالی همه چیز را آسان تر می کند.

این فقط سطح را خراشیده می کند ، و قابلیت استفاده واقعاً باید در سایت شخصی تنظیم شود. دو منبع من می توانم این کتاب را با عنوان "Don’t Make Me Think: یک رویکرد مشترک برای استفاده در وب ،" نوشته استیو کروگ و لیست چک بهینه سازی تلفن همراه من ، ایجاد کنید.


قیف بازاریابی محتوا

وب سایت شما دارای یک کار سخت است: باید به کسب و کار شما کمک کند تا در مقابل مشتریان آینده نگر باشد

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.