سئو سایت
سئو سایت

سئو سایت

رتبه بندی سایت

در حالی که Brexit همچنان بر رسانه ها ، پارلمان و حتی دادگاه ها حاکم است ، تصمیم نهایی برای خروج از اتحادیه اروپا در حال حاضر به ارزش استرلینگ رسیده است. و براساس بررسی وضعیت بازرگانی فدراسیون مستر سازندگان برای Q2 2016 ، اوضاع به زودی تثبیت نمی شود - 65٪ از بنگاه ها انتظار دارند که هزینه های مادی در طی شش ماه آینده افزایش یابد ، وضعیتی که قرار است بیش از پیش تشدید شود. افزایش هزینه های زباله ساختمانی.


این بدان معناست که مدیران سایت های دور بین ساختمان به دنبال ایجاد پس انداز در کل عملیات در سایت ، از جمله مدیریت پسماند هستند. کار ساده ای نیست ، با توجه به اینکه بخش ساخت و ساز در انگلیس بزرگترین مصرف کننده منابع طبیعی کشور است ، با استفاده از 400 میلیون تن مواد در حالی که 100 میلیون تن زباله تولید می کند و 25 میلیون تن از آن را در محل های دفن زباله دفع می کند.


برای مقابله با این چالش ها ، مدیران مترقی در کاهش مدیریت ، استفاده مجدد ، بازیافت و دفع کارآمد زباله از طریق مدیریت مؤثر زباله های ساختمانی ، از جمله:



1. به حداقل رساندن هزینه های دفن زباله

با افزایش مالیات دفن زباله و هدر رفت دفع زباله هر ساله ، محموله های زیادی از زباله های دفن زباله در حال تبدیل شدن به یک زهکشی بزرگتر در بودجه های در حال حاضر سخت است.


برای مقابله با تهدید:


از قبل برنامه ریزی کنید که چه مواد برای ساخت و ساز مورد نیاز است تا خطر سفارش بیش از حد سفارش را کاهش دهد

اندازه های استاندارد را در هر کجا که ممکن است سفارش دهید تا سطح برش را کاهش دهید سفارش دهید - و اگر بریدگی باقی مانده است ، قبل از سفارش مواد جدید ابتدا از آنها استفاده کنید

بررسی کنید که تمام مواد به درستی در محل کار شده اند تا از آسیب هایی که سهواً منجر به زباله می شوند جلوگیری شود.

2. تفکیک زباله به طور موثر

نحوه تفکیک و ذخیره زباله برای هزینه های مؤثر در مدیریت پسماند ضروری است:


یک محل ذخیره زباله در محل را به شما معرفی کنید که دارای اسکیپ های واضح و دارای کد رنگی ، کیسه های فله ای یا سطل چرخ دستی برای انواع مختلفی از زباله ها باشد.

در صورت لزوم ، مینی سنگ شکن و اسکنر را برای آجر ، بلوک و سخت افزار باقی مانده مستقر کنید

کارکنان را در مراحل اصلی تفکیک با استفاده از مشوق ها و پاداش ها برای اطمینان از پیروی از آنها آموزش دهید

یک تیم را به هیئت مدیره بیاورید تا انحصارا نظارت و مدیریت مواد و ضایعات را بصورت تمام وقت یا پاره وقت (بسته به بودجه خود انجام دهید).

3. حداکثر رساندن پتانسیل زباله

با استفاده از فرآیندهای بازیافت که به محافظت از بودجه در ساختهای موجود و آینده کمک خواهد کرد ، کار زباله را برای شما انجام دهیم ، نه در برابر شما.


تصمیم بگیرید که کدام مواد قابل بازیافت یا فروش مجدد باشند. به عنوان مثال ، چوب و بتن به روشهای مختلف بازیافت احتیاج دارند در حالی که فلز قراضه می تواند برای تولید درآمد فروخته شود.

مواد بازیافتی را برای پروژه های خود انتخاب کنید. اینها کیفیتی مشابه با مواد جدید دارند اما با هزینه واحد کمتر.

جستجوی مواد زاید مخلوط را به یک مرکز بازیابی مواد ارسال کنید و در صورت استخدام پیمانکاران زباله ، یکی را انتخاب کنید که نرخ بازیابی زباله بالا اما قابل اثبات را دارد.

4- استفاده مجدد از مواد موجود

مواد موجود فرصت های قابل توجهی را برای "کمتر شدن هزینه" در صورت استفاده صحیح - به ویژه در پروژه های نوسازی ارائه می دهد:


مجدداً از مواد موجود استفاده مجدد کرده یا مجدداً آنها را از بین ببرید و نیاز به مواد جدید گران قیمت را کاهش دهید

برای شناسایی فرصتهای احتمالی برای تبادل مواد زاید / مواد قابل استفاده مجدد با سایر مشاغل و تجارتها همکاری کنید

تعمیرات مواد آسیب دیده مانند پالت را انجام داده و از مواد موقتی از جمله گچ یا حصارکشی مجدداً استفاده کنید

مواد خرد شده را از فازهای اولیه یک پروژه جمع آوری کنید تا در مرحله بعدی استفاده مجدد شود و در سایر کارها از مواد باقی مانده استفاده کنید.

5. هماهنگی با تهیه کنندگان مناسب

برای تهیه استراتژی مدیریت زباله در محل ، از متخصصان و زباله های مناسب استفاده کنید.


آنها باید به طور ایده آل:


طرح های برگشتی را ارائه می دهید که به شما امکان می دهد مواد اضافی از جمله بسته بندی را به شما بفرستید / ارسال کنید

اجازه برای تحویل های مبهم را کاهش می دهد و نیاز به مدیریت هزینه گران در محل های ذخیره را کاهش می دهد

گزارش های کاملاً ممیزی را در مورد جریان زباله های خود ارسال کنید ، مطمئن شوید که پیش بینی زباله های شما بر اساس اطلاعات و به روز ترین اطلاعات انجام شده است.

با استفاده از این تکنیک های عملی ، مدیران سایت های ساختمانی می توانند به سرعت و کارآمد در جبهه های مختلف امتیاز کسب کنند. تحقیقات نشان داده اند که مدیریت پسماند موثر می تواند منجر به انحراف دفن زباله ها تا 95٪ شود. درنهایت ، با پرداختن به هزینه های زباله ساختمانی ، مشاغل نه تنها از حاشیه سود محافظت می کنند و از رقبای رقابتی بهره مند می شوند بلکه بخشی از یک حرکت رو به رشد در سطح صنعت و با هدف مقابله با یکی از بزرگترین موضوعات این بخش - سطح های ناپایدار - می شوند. هدر.


موارد مصرف اصلی:

با برنامه ریزی هزینه های مواد خود و تفکیک کارآمدتر زباله ها ، هزینه های دفن زباله را به حداقل برسانید.

با استفاده از بازیافت و استفاده مجدد از پتانسیل زباله خود به حداکثر برسانید تا مطمئن شوید هیچ ماده ای هدر رفته یا به محل دفن زباله فرستاده نمی شود.

با تهیه کنندگان و متخصصان زباله کار کنید که می توانند هزینه های زباله ساخت و ساز را از طریق طرح های برگشتی و نرخ بازیابی زباله بالا کاهش دهند.

کشف کنید که چگونه جریان های زباله خود را به طور موثر حل کنید دانلود

به حداقل رساندن زباله های الکترونیکی مهم است:

ساخت این دستگاه ها و استفاده از مواد کمیاب که به تولید آنها می رود ، منبع عظیمی از انرژی تجسم یافته است. به حداقل رساندن زباله های الکترونیکی به حفظ منابع کمک می کند و میزان انرژی ما از زمین را کاهش می دهد.


استفاده مجدد از فلزات گرانبها و پلاستیک در تلفن های همراه قدیمی به جای تهیه و استخراج بیشتر از آنها باعث صرفه جویی در مصرف انرژی به میزان 24000 خانه آمریکایی برای یک سال کل می شود. خانواده معمولی آمریکایی دارای 24 دستگاه الکترونیکی است و EPA در سال 2009 تخمین زده است 2.37 میلیون تن الکترونیک وجود دارد که آماده دور ریختن آنها هستیم. این تقریباً پنج ورزشگاه فوتبال را پر می کند!


دوباره ارزیابی کنید آیا واقعاً به آن اسبابک اضافی احتیاج دارید؟ یک دستگاه با عملکردهای مختلف را پیدا کنید.

عمر الکترونیک خود را طولانی کنید. یک مورد خریداری کنید ، دستگاه خود را تمیز نگه دارید و از شارژ بیش از حد باتری خودداری کنید.

خرید الکترونیک سازگار با محیط زیست. به دنبال محصولاتی با عنوان Energy Star یا تأیید شده توسط ابزار ارزیابی محیطی محصولات الکترونیکی (EPEAT) باشید.

کمک های الکترونیکی را به برنامه های اجتماعی اهدا کنید و به قربانیان خشونت خانگی ، ابتکارات ایمنی کودکان ، دلایل محیطی و موارد دیگر کمک کنید. از REP دانشجویی خود بخواهید مبلغی را برای تلفن همراه یا کارتریج جوهر خود ارسال کنید. برای هر کالای دریافت شده ، صندوق جهانی حیات وحش یک دلار دریافت می کند.

از الکترونیک بزرگ استفاده مجدد کنید. ارسال به لیست استفاده مجدد از هاروارد

وسایل الکترونیکی و باتری را در سطل های بازیافت زباله الکترونیکی واقع در اطراف دانشگاه بازیافت کنید. وسایل الکترونیکی بزرگ می توانند به سطل های بزرگتری که در ساختمان شما پیدا شده اند بروند.

الگوریتم گوگل
امنیت سایت
رتبه بندی سئو سایت

سئو سایت

آنالیز گوگل

چگونه می توانم سایت خود را در Google دریافت کنم؟

گنجاندن در نتایج جستجوی Google رایگان و آسان است. حتی لازم نیست سایت خود را به Google ارسال کنید. Google یک موتور جستجوی کاملاً خودکار است که از خزنده های وب برای کاوش در وب به طور مداوم استفاده می کند و به دنبال سایت هایی برای اضافه کردن به فهرست ما است. در حقیقت ، اکثریت قریب به اتفاق سایتهای ذکر شده در نتایج ما به صورت دستی برای گنجاندن ارسال نمی شوند بلکه هنگام خزیدن وب به صورت خودکار پیدا و اضافه می شوند. بیاموزید که چگونه Google صفحات وب را کشف ، خزنده و سرویس می دهد ..3

سئو سایت 

ما برای ساختن یک وب سایت دوستانه Google ، دستورالعمل های 4 مدیر وب مستر را ارائه می دهیم. در حالی که هیچ ضمانتی برای خزندگان ما برای یافتن سایت خاصی وجود ندارد ، پیروی از این دستورالعمل ها باید به شما کمک کند تا سایت شما در نتایج جستجوی ما ظاهر شود.


کنسول جستجوی Google ابزاری را برای کمک به شما در ارائه محتوای خود به Google و نظارت بر نحوه انجام کار در جستجوی Google فراهم می کند. در صورت تمایل ، کنسول جستجو حتی می تواند در مورد موضوعات اساسی که Google با سایت شما روبرو می شود ، هشدارهایی برای شما ارسال کند. برای جستجوی Console5 عضو شوید.


در اینجا چند سؤال اساسی وجود دارد که هنگام شروع کار خود را در مورد وب سایت خود بپرسید.


آیا وب سایت من در Google نمایش داده شده است؟

آیا من با کیفیت بالا به کاربران خدمت می کنم؟

آیا تجارت محلی من در Google نشان داده شده است؟

آیا دسترسی من به همه دستگاه ها سریع و آسان است؟

آیا وب سایت من ایمن است؟

می توانید اطلاعات اضافی برای شروع کار را در http://g.co/webmasters6 پیدا کنید


بقیه این سند راهنمایی هایی در مورد چگونگی بهبود سایت شما برای موتورهای جستجو ، توسط موضوع ارائه می دهد. می توانید یک لیست چک کوتاه و قابل چاپ از نکات را از http://g.co/WebmasterChecklist7 بارگیری کنید.


آیا به یک متخصص سئو نیاز دارید؟

یک متخصص SEO ("بهینه سازی موتور جستجو") شخصی است که برای بهبود دید شما در موتورهای جستجو آموزش دیده است. با پیروی از این راهنما ، باید به اندازه کافی یاد بگیرید که در یک سایت بهینه قرار بگیرید. علاوه بر آن ، ممکن است بخواهید یک متخصص سئو را استخدام کنید که می تواند در حسابرسی صفحات خود به شما کمک کند.


تصمیم به استخدام سئو یک تصمیم بزرگ است که به طور بالقوه می تواند باعث بهبود سایت شما و صرفه جویی در وقت شود. حتماً در مورد مزایای احتمالی استخدام سئو تحقیق کنید و همچنین در مورد آسیبهایی که یک سئو غیرمسئولانه می تواند به سایت شما وارد کند ، تحقیق کنید. بسیاری از SEO و آژانس ها و مشاوران دیگر خدمات مفیدی را برای صاحبان وب سایت ارائه می دهند ، از جمله:


بررسی مطالب یا ساختار سایت شما

مشاوره فنی در مورد توسعه وب سایت: به عنوان مثال میزبانی ، تغییر مسیر ، صفحات خطا ، استفاده از JavaScript

توسعه محتوا

مدیریت کمپین های توسعه تجارت آنلاین

تحقیق در مورد کلید واژه

آموزش سئو

تخصص در بازارها و جغرافیای خاص

قبل از شروع جستجوی خود برای جستجوگرها ، ایده خوبی است برای تبدیل شدن به یک مصرف کننده فرهیخته و آشنایی با نحوه کار موتورهای جستجو. توصیه می کنیم در کل این راهنما و به طور خاص از این منابع استفاده کنید:


Google 101: چگونه گوگل crawls ، نمایه سازی و سرویس دهی به web8 می کند

دستورالعمل های مدیر وب Google 9

نحوه استخدام SEO10

اگر به فکر استخدام سئو هستید ، هر چه زودتر بهتر شود. زمان بسیار خوبی برای استخدام زمانی است که قصد طراحی مجدد سایت یا برنامه ریزی برای راه اندازی سایت جدید را دارید. به این ترتیب ، شما و سئو خود می توانید اطمینان حاصل کنید که سایت شما طراحی شده است که از پایین به بالا موتور جستجو باشد. با این حال ، یک SEO خوب همچنین می تواند به بهبود یک سایت موجود کمک کند.


برای کسب اطلاعات دقیق در مورد نیاز به استخدام سئو و مواردی که باید به دنبال آن باشید ، می توانید مقاله مرکز راهنمایی ما "آیا به SEO نیاز دارید" را مطالعه کنید.


به Google کمک کنید تا محتوای شما را پیدا کند

اولین قدم برای بدست آوردن سایت شما در گوگل این است که مطمئن باشید گوگل می تواند آن را پیدا کند. بهترین راه برای انجام این کار ارسال نقشه سایت است. نقشه سایت فایلی در سایت شماست که به موتورهای جستجو درباره صفحات جدید یا تغییر یافته در سایت شما می گوید. درباره نحوه ساخت و ارسال نقشه سایت12 بیشتر بیاموزید.


Google همچنین صفحات را از طریق پیوندهای صفحات دیگر پیدا می کند. برای یادگیری نحوه ترغیب مردم به کشف سایت شما ، بعداً در این سند به تبلیغ سایت خود مراجعه کنید.


به Google بگویید که کدام صفحات نباید خزنده شوند

بهترین روشها

برای اطلاعات غیر حساس ، خزیدن ناخواسته را با استفاده از robots.txt مسدود کنید


یک پرونده "robots.txt" به موتورهای جستجو می گوید که آیا آنها می توانند به قسمتهایی از سایت شما دسترسی پیدا کنند و به همین دلیل در حال خزیدن هستند. این پرونده که باید "robots.txt" نامگذاری شود ، در فهرست اصلی سایت شما قرار می گیرد. ممکن است صفحات مسدود شده توسط robots.txt هنوز هم خزنده شوند ، بنابراین برای صفحات حساس باید از روشی مطمئن تر استفاده کنید.


تصویری که مکان مناسب یک فایل robots.txt را نشان می دهد.


ممکن است شما نمی خواهید صفحات خاصی از سایت شما خزیده شود زیرا در صورت یافتن نتایج جستجو در موتور جستجو ، ممکن است برای کاربران مفید نباشد. اگر می خواهید از خزیدن صفحات خود موتورهای جستجو جلوگیری کنید ، کنسول جستجوی Google دارای یک ژنراتور دوستانه robots.txt برای کمک به شما در ایجاد این پرونده است. توجه داشته باشید که اگر سایت شما از زیر دامنه ها استفاده می کند و می خواهید صفحات خاصی در زیر دامنه خاص خزنده نباشند ، باید یک فایل robots.txt جداگانه برای آن زیر دامنه ایجاد کنید. برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد robots.txt ، ما به این راهنمای مرکز راهنمای Webmaster در مورد استفاده از فایل های robots.txt13 پیشنهاد می کنیم.


چندین راه دیگر را برای جلوگیری از ظاهر شدن مطالب در جستجو بخوانید

سئو

از TAG های HTML TITLE استفاده کنید


عناوین HTML همیشه مهمترین سیگنال HTML هستند که موتورهای جستجو مانند گوگل از آن استفاده می کنند تا تعبیر کنند که یک صفحه چیست و چه سؤال هایی را برای پیوند با آن جستجو می کند. این ممکن است کاملاً واضح به نظر برسد ، اما برای موفقیت SEO بسیار مهم است. هر صفحه باید عنوانی منحصر به فرد داشته باشد که موتورهای جستجو بتوانند از آنها فهرست شوند. اگر چندین برچسب عنوان HTML وجود داشته باشد ، موتورهای جستجو را اشتباه می گیرد و باعث می شود نتایج شما در SERP رنج ببرد.


به طور واضح سخنرانی کنید ، اما SEO را از آن خود نکنید


از آنجا که پیام رسان محتوا از طریق رسانه هایی مانند تصاویر با قالب های بزرگ ، گالری ها ، محتوای ویدیو محور و اینفوگرافیک ها بصری تر می شود ، فراموش نکنید که آنها را برای SEO بهینه کنید. متن همچنان می تواند در مناطقی مانند عناوین ، توصیف کنندگان محتوا ، زیرنویس ها یا متن ها به نفع شما باشد.


به اسناد و برچسب های پرونده های کلیدی کلمات کلیدی خود به تصاویر خود بدهید ، از انواع فایل مناسب تصویر (با استفاده از CSS در صورت امکان) اطمینان حاصل کنید و به دنبال جلوگیری از قرار دادن متن در خود تصاویر باشید ، جایی که موتورهای جستجو نمی توانند آن را بخوانند.


در مورد ساختار سایت فکر کنید


یکی از اصول اساسی سئو ساختار سایت و معماری اطلاعات است. یکی از جنبه های قابل کنترل تر سئو نحوه ساختار سایت شماست و اغلب به ساختار بسیار خوبی می توان وزن بسزایی داد. بنابراین ، فکر کنید که سایت شما چگونه کار می کند. به این فکر کنید که چگونه می توانید مرتبط باشید. آیا خدماتی را ارائه می دهید که متفاوت هستند اما قابل گروه بندی هستند؟ آیا مکانهای مختلفی برای یک تجارت مشابه دارید؟ به روشهایی برای گروه بندی داده های خود به زیرمجموعه های مربوطه فکر کنید و آنها را بنا کنید.


به عنوان مثال ، اگر وکیل هستید ، می توانید تجارت خود را به شخصی تقسیم کنید (که آسیب شخصی ، طلاق ، وصیت نامه و غیره باشد) یا شرکت ها (تعارض IP ، اشتغال و غیره) ، یک شرکت خدمات مالی که M&A را انجام می دهد ، ارزیابی می کند. و نظرات ارزش عادلانه به همان اندازه به عنوان عناوین مستقل مرتبط هستند. این واقعاً می تواند به افزایش رتبه شما کمک کند.


برنامه ریزی کلیه محتوای وب سایت شما


تمام مطالب وب سایت خود را برنامه ریزی کنید. مهم است که قبل از شروع ساخت سایت ، کلیه صفحات وب سایت برنامه ریزی کنید. حتماً هر موضوع را در صفحه خود قرار دهید ، از کلمات کلیدی مربوطه برای نامگذاری URL استفاده کنید. علاوه بر این ، اطمینان حاصل کنید که محتوای کافی در این موضوع وجود داشته باشد تا حداقل 500 کلمه در صفحه داشته باشد زیرا موتورهای جستجو به سایتهایی که دارای صفحاتی هستند که حداقل آنقدر مطالب را در یک صفحه دارند ، بر خلاف محتوای فرم کوتاه ترجیح می دهند.


در یک سیلو کار نکنید


مهمترین اصل سئو برای طراحی و توسعه وب این است که SEO در هیچ پروژه ای نمی تواند پس زمینه ای باشد. اگر می خواهید از ترافیک جستجوی ارگانیک برای دستیابی به اهداف تجاری خود استفاده کنید ، فرد SEO شما باید یک صندلی در جدول داشته باشد.


نکته اصلی موفقیت این است که SEO بخشی از مرحله برنامه ریزی است و هنگام ساخت معماری سایت و طراحی سایت مورد توجه قرار می گیرد. اگر تا زمان ایجاد سایت به فکر استراتژی سئو نباشید ، تصحیح پس از آن غیرممکن خواهد بود.


دوم ، شما باید محتوا را ایجاد کنید که قابل شاخص باشد. اگر در حال ساختن یک وب سایت هستید و اجازه قرار دادن مطالبی را که توسط موتور جستجو و همچنین به عنوان یک کاربر قابل خواندن است ، ندارید ، در این صورت هیچ چیزی وجود ندارد که بتواند فعالیت شما را در جاده نجات دهد.


سرانجام ، شما همچنین می خواهید در مورد نحوه نامگذاری URL های هر صفحه که منطقی است فکر کنید و SEO را مورد توجه قرار می دهد. تغییر نام راه اندازی آدرس های اینترنتی یک کار آسان نیست و می تواند موفقیت وب سایت شما را به تأخیر اندازد.


به دنبال بدن های عزیز باشید

آموزش سئو 

بهترین مکان برای مخفی کردن یک جسد کجاست؟ صفحه دو نتیجه جستجوی Google.


برای تقویت سریع ، به جستجوی کلمات کلیدی بپردازید که در صفحه دو ظاهر می شوید. (در Google Analytics به Acquisition> Optimization Engine Search> Query بروید و یک فیلتر پیشرفته برای متوسط ​​موقعیت> 10 و <20. ایجاد کنید.) شما در حال حاضر برای آن دسته از کلمات کلیدی رتبه خوبی دارید. برای هر یک یک صفحه خاص ایجاد کنید یا یک صفحه موجود را بهینه کنید. شما باید به صفحه اول دست یافته و برای حداقل تلاش نتایج بسیار بهتری کسب کنید.


بررسی و اندازه گیری اثرات شما


هنگامی که یک سئو سایت هستید ، داده های عبور چشم زیادی برای من وجود دارد. با ابزارهایی مانند Screaming Frog ، Google Webmaster Tools و Google Analytics می توانید در بالای فهرست بندی قرار بگیرید ، چه چیزی با کلیک کلیک می کنید و چه سؤالاتی در وب سایت شما در حال تبدیل شدن است. این می تواند استراتژی محتوا را در مورد آنچه فکر می کردید در مورد صحبت کردن هستید ، آگاهی دهد ، در مقابل آنچه باید صحبت کنید. می بینید ، این مربوط به چیزی است که کاربر در دراز مدت به دنبال آن است ، و نه آنچه شما می خواهید به او نیرو دهید.

سئو سایت

رفع هر یک از وضعیت های توضیح داده شده در بالا

پس از بهینه سازی صفحه با کپی ، تصاویر یا فیلم ها

پس از افزودن دسته / زیر مجموعه جدید به سایت خود

هر وقت سایت خود را برای موبایل بهینه می کنید (گزینه Fetch for Smartphones را انتخاب کنید)

هنگامی که پرونده های sitemap.xml یا فایل های robots.txt خود را تغییر می دهید

هنگام تنظیم مجدد 301

هنگام خرید رمزگذاری SSL ، که http شما را به https تغییر می دهد

(د) تستر Robots.txt

پرونده robots.txt (domain.com/robots.txt) موتورهای جستجو را در مورد صفحاتی که باید خزند (و صفحاتی که نباید بدانند) اطلاع می دهد.


وقتی یک ربات خزنده به این صفحه نگاه می کند ، هر آنچه را که مجاز نیست مجاز به آن خواهد شد.


به عنوان مثال ، شما نمی خواهید موتورهای جستجوگر CGI-BIN ، ورود به سیستم سرپرست ، رمز عبور فراموش شده ، داده های خصوصی اعضا و برخی مناطق دیگر وب سایت خود را مشاهده کنند.


برای جلوگیری از دسترسی موتورهای جستجو به چنین مناطقی ، باید پرونده robots.txt را بنویسید.


بخش تستر robots.txt پرونده robots.txt شما را آزمایش می کند و خطاها و هشدارها را گزارش می کند. همچنین به شما امکان می دهد صفحات را امتحان کنید تا هرگونه انسداد را بررسی کنید.


(ه) نقشه ها

sitemap.xml بخش مهمی از SEO است. این امر به موتورهای جستجو در مورد URL های سایت شما به همراه تاریخ تغییر آنها اطلاع می دهد. به موتورهای جستجوگر کمک می کند تا URL های شما را خزیده و فهرست بندی کنند.


این بخش  آموزش سئو در GSC به شما امکان می دهد نقشه های سایت را ارسال کنید. همچنین شما را در مورد تعداد URL هایی که ارسال و نمایه سازی شده اند ، به شما اطلاع می دهد.


در اصل ، این ابزار به شما کمک می کند تا فایل sitemaps.xml را به طور کامل تنظیم کنید تا از ایندکس شدن کلیه آدرس های اینترنتی خود اطمینان حاصل کنید.


(f) پارامترهای URL

هشدار سریع: فقط درصورتی که می دانید کد گذاری کنید ، روی این بخش کار کنید. در غیر این صورت ، باید از توسعه دهنده وب خود بخواهید که این کار را برای شما انجام دهد.


پارامترهای URL مقادیری هستند که به صورت پویا در هر URL وارد می شوند. به عنوان مثال ، اگر صاحب یک وب سایت محصولی هستید که در سطح جهانی به فروش می رسد ، ممکن است یک پارامتر Country تنظیم کنید که صفحات مختلفی را که باید در جغرافیای مختلف ارائه شوند ، متمایز کند.


این بخش GSC به شما اجازه می دهد تا چگونه آدرس URL های خود را به Google بگویید.


همانطور که قبلاً گفتم ، این یک منطقه فنی است ، بنابراین بدون توسعه دهنده وب خود به آن نزدیک نشوید. تنظیم پارامترهای اشتباه می تواند SEO شما را خراب کند.


قسمت E: مسائل امنیتی

امروزه تقریباً هر وب سایتی مسائل امنیتی نگرانی بزرگی دارد.


سئو سایت

سئو سایت آسان

رفع هر یک از وضعیت های توضیح داده شده در بالا

پس از بهینه سازی صفحه با کپی ، تصاویر یا فیلم ها

پس از افزودن دسته / زیر مجموعه جدید به سایت خود

هر وقت سایت خود را برای موبایل بهینه می کنید (گزینه Fetch for Smartphones را انتخاب کنید)

هنگامی که پرونده های sitemap.xml یا فایل های robots.txt خود را تغییر می دهید

هنگام تنظیم مجدد 301

هنگام خرید رمزگذاری SSL ، که http شما را به https تغییر می دهد

(د) تستر Robots.txt

پرونده robots.txt (domain.com/robots.txt) موتورهای جستجو را در مورد صفحاتی که باید خزند (و صفحاتی که نباید بدانند) اطلاع می دهد.


وقتی یک ربات خزنده به این صفحه نگاه می کند ، هر آنچه را که مجاز نیست مجاز به آن خواهد شد.


به عنوان مثال ، شما نمی خواهید موتورهای جستجوگر CGI-BIN ، ورود به سیستم سرپرست ، رمز عبور فراموش شده ، داده های خصوصی اعضا و برخی مناطق دیگر وب سایت خود را مشاهده کنند.


برای جلوگیری از دسترسی موتورهای جستجو به چنین مناطقی ، باید پرونده robots.txt را بنویسید.


بخش تستر robots.txt پرونده robots.txt شما را آزمایش می کند و خطاها و هشدارها را گزارش می کند. همچنین به شما امکان می دهد صفحات را امتحان کنید تا هرگونه انسداد را بررسی کنید.


(ه) نقشه ها

sitemap.xml بخش مهمی از SEO است. این امر به موتورهای جستجو در مورد URL های سایت شما به همراه تاریخ تغییر آنها اطلاع می دهد. به موتورهای جستجوگر کمک می کند تا URL های شما را خزیده و فهرست بندی کنند.


این بخش در GSC به شما امکان می دهد نقشه های سایت را ارسال کنید. همچنین شما را در مورد تعداد URL هایی که ارسال و نمایه سازی شده اند ، به شما اطلاع می دهد.


در اصل ، این ابزار به شما کمک می کند تا فایل sitemaps.xml را به طور کامل تنظیم کنید تا از ایندکس شدن کلیه آدرس های اینترنتی خود اطمینان حاصل کنید.


(f) پارامترهای URL

هشدار سریع: فقط درصورتی که می دانید کد گذاری کنید ، روی این بخش کار کنید. در غیر این صورت ، باید از توسعه دهنده وب خود بخواهید که این کار را برای شما انجام دهد.


پارامترهای URL مقادیری هستند که به صورت پویا در هر URL وارد می شوند. به عنوان مثال ، اگر صاحب یک وب سایت محصولی هستید که در سطح جهانی به فروش می رسد ، ممکن است یک پارامتر Country تنظیم کنید که صفحات مختلفی را که باید در جغرافیای مختلف ارائه شوند ، متمایز کند.


این بخش GSC به شما اجازه می دهد تا چگونه آدرس URL های خود را به Google بگویید.


همانطور که قبلاً گفتم ، این یک منطقه فنی است ، بنابراین بدون توسعه دهنده وب خود به آن نزدیک نشوید. تنظیم پارامترهای اشتباه می تواند SEO شما را خراب کند.


قسمت E: مسائل امنیتی

امروزه تقریباً هر وب سایتی مسائل امنیتی نگرانی بزرگی دارد.


سئو سایت