سئو سایت
سئو سایت

سئو سایت

آنالیز گوگل

چگونه می توانم سایت خود را در Google دریافت کنم؟

گنجاندن در نتایج جستجوی Google رایگان و آسان است. حتی لازم نیست سایت خود را به Google ارسال کنید. Google یک موتور جستجوی کاملاً خودکار است که از خزنده های وب برای کاوش در وب به طور مداوم استفاده می کند و به دنبال سایت هایی برای اضافه کردن به فهرست ما است. در حقیقت ، اکثریت قریب به اتفاق سایتهای ذکر شده در نتایج ما به صورت دستی برای گنجاندن ارسال نمی شوند بلکه هنگام خزیدن وب به صورت خودکار پیدا و اضافه می شوند. بیاموزید که چگونه Google صفحات وب را کشف ، خزنده و سرویس می دهد ..3

سئو سایت 

ما برای ساختن یک وب سایت دوستانه Google ، دستورالعمل های 4 مدیر وب مستر را ارائه می دهیم. در حالی که هیچ ضمانتی برای خزندگان ما برای یافتن سایت خاصی وجود ندارد ، پیروی از این دستورالعمل ها باید به شما کمک کند تا سایت شما در نتایج جستجوی ما ظاهر شود.


کنسول جستجوی Google ابزاری را برای کمک به شما در ارائه محتوای خود به Google و نظارت بر نحوه انجام کار در جستجوی Google فراهم می کند. در صورت تمایل ، کنسول جستجو حتی می تواند در مورد موضوعات اساسی که Google با سایت شما روبرو می شود ، هشدارهایی برای شما ارسال کند. برای جستجوی Console5 عضو شوید.


در اینجا چند سؤال اساسی وجود دارد که هنگام شروع کار خود را در مورد وب سایت خود بپرسید.


آیا وب سایت من در Google نمایش داده شده است؟

آیا من با کیفیت بالا به کاربران خدمت می کنم؟

آیا تجارت محلی من در Google نشان داده شده است؟

آیا دسترسی من به همه دستگاه ها سریع و آسان است؟

آیا وب سایت من ایمن است؟

می توانید اطلاعات اضافی برای شروع کار را در http://g.co/webmasters6 پیدا کنید


بقیه این سند راهنمایی هایی در مورد چگونگی بهبود سایت شما برای موتورهای جستجو ، توسط موضوع ارائه می دهد. می توانید یک لیست چک کوتاه و قابل چاپ از نکات را از http://g.co/WebmasterChecklist7 بارگیری کنید.


آیا به یک متخصص سئو نیاز دارید؟

یک متخصص SEO ("بهینه سازی موتور جستجو") شخصی است که برای بهبود دید شما در موتورهای جستجو آموزش دیده است. با پیروی از این راهنما ، باید به اندازه کافی یاد بگیرید که در یک سایت بهینه قرار بگیرید. علاوه بر آن ، ممکن است بخواهید یک متخصص سئو را استخدام کنید که می تواند در حسابرسی صفحات خود به شما کمک کند.


تصمیم به استخدام سئو یک تصمیم بزرگ است که به طور بالقوه می تواند باعث بهبود سایت شما و صرفه جویی در وقت شود. حتماً در مورد مزایای احتمالی استخدام سئو تحقیق کنید و همچنین در مورد آسیبهایی که یک سئو غیرمسئولانه می تواند به سایت شما وارد کند ، تحقیق کنید. بسیاری از SEO و آژانس ها و مشاوران دیگر خدمات مفیدی را برای صاحبان وب سایت ارائه می دهند ، از جمله:


بررسی مطالب یا ساختار سایت شما

مشاوره فنی در مورد توسعه وب سایت: به عنوان مثال میزبانی ، تغییر مسیر ، صفحات خطا ، استفاده از JavaScript

توسعه محتوا

مدیریت کمپین های توسعه تجارت آنلاین

تحقیق در مورد کلید واژه

آموزش سئو

تخصص در بازارها و جغرافیای خاص

قبل از شروع جستجوی خود برای جستجوگرها ، ایده خوبی است برای تبدیل شدن به یک مصرف کننده فرهیخته و آشنایی با نحوه کار موتورهای جستجو. توصیه می کنیم در کل این راهنما و به طور خاص از این منابع استفاده کنید:


Google 101: چگونه گوگل crawls ، نمایه سازی و سرویس دهی به web8 می کند

دستورالعمل های مدیر وب Google 9

نحوه استخدام SEO10

اگر به فکر استخدام سئو هستید ، هر چه زودتر بهتر شود. زمان بسیار خوبی برای استخدام زمانی است که قصد طراحی مجدد سایت یا برنامه ریزی برای راه اندازی سایت جدید را دارید. به این ترتیب ، شما و سئو خود می توانید اطمینان حاصل کنید که سایت شما طراحی شده است که از پایین به بالا موتور جستجو باشد. با این حال ، یک SEO خوب همچنین می تواند به بهبود یک سایت موجود کمک کند.


برای کسب اطلاعات دقیق در مورد نیاز به استخدام سئو و مواردی که باید به دنبال آن باشید ، می توانید مقاله مرکز راهنمایی ما "آیا به SEO نیاز دارید" را مطالعه کنید.


به Google کمک کنید تا محتوای شما را پیدا کند

اولین قدم برای بدست آوردن سایت شما در گوگل این است که مطمئن باشید گوگل می تواند آن را پیدا کند. بهترین راه برای انجام این کار ارسال نقشه سایت است. نقشه سایت فایلی در سایت شماست که به موتورهای جستجو درباره صفحات جدید یا تغییر یافته در سایت شما می گوید. درباره نحوه ساخت و ارسال نقشه سایت12 بیشتر بیاموزید.


Google همچنین صفحات را از طریق پیوندهای صفحات دیگر پیدا می کند. برای یادگیری نحوه ترغیب مردم به کشف سایت شما ، بعداً در این سند به تبلیغ سایت خود مراجعه کنید.


به Google بگویید که کدام صفحات نباید خزنده شوند

بهترین روشها

برای اطلاعات غیر حساس ، خزیدن ناخواسته را با استفاده از robots.txt مسدود کنید


یک پرونده "robots.txt" به موتورهای جستجو می گوید که آیا آنها می توانند به قسمتهایی از سایت شما دسترسی پیدا کنند و به همین دلیل در حال خزیدن هستند. این پرونده که باید "robots.txt" نامگذاری شود ، در فهرست اصلی سایت شما قرار می گیرد. ممکن است صفحات مسدود شده توسط robots.txt هنوز هم خزنده شوند ، بنابراین برای صفحات حساس باید از روشی مطمئن تر استفاده کنید.


تصویری که مکان مناسب یک فایل robots.txt را نشان می دهد.


ممکن است شما نمی خواهید صفحات خاصی از سایت شما خزیده شود زیرا در صورت یافتن نتایج جستجو در موتور جستجو ، ممکن است برای کاربران مفید نباشد. اگر می خواهید از خزیدن صفحات خود موتورهای جستجو جلوگیری کنید ، کنسول جستجوی Google دارای یک ژنراتور دوستانه robots.txt برای کمک به شما در ایجاد این پرونده است. توجه داشته باشید که اگر سایت شما از زیر دامنه ها استفاده می کند و می خواهید صفحات خاصی در زیر دامنه خاص خزنده نباشند ، باید یک فایل robots.txt جداگانه برای آن زیر دامنه ایجاد کنید. برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد robots.txt ، ما به این راهنمای مرکز راهنمای Webmaster در مورد استفاده از فایل های robots.txt13 پیشنهاد می کنیم.


چندین راه دیگر را برای جلوگیری از ظاهر شدن مطالب در جستجو بخوانید

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.