سئو سایت
سئو سایت

سئو سایت

سئو

از TAG های HTML TITLE استفاده کنید


عناوین HTML همیشه مهمترین سیگنال HTML هستند که موتورهای جستجو مانند گوگل از آن استفاده می کنند تا تعبیر کنند که یک صفحه چیست و چه سؤال هایی را برای پیوند با آن جستجو می کند. این ممکن است کاملاً واضح به نظر برسد ، اما برای موفقیت SEO بسیار مهم است. هر صفحه باید عنوانی منحصر به فرد داشته باشد که موتورهای جستجو بتوانند از آنها فهرست شوند. اگر چندین برچسب عنوان HTML وجود داشته باشد ، موتورهای جستجو را اشتباه می گیرد و باعث می شود نتایج شما در SERP رنج ببرد.


به طور واضح سخنرانی کنید ، اما SEO را از آن خود نکنید


از آنجا که پیام رسان محتوا از طریق رسانه هایی مانند تصاویر با قالب های بزرگ ، گالری ها ، محتوای ویدیو محور و اینفوگرافیک ها بصری تر می شود ، فراموش نکنید که آنها را برای SEO بهینه کنید. متن همچنان می تواند در مناطقی مانند عناوین ، توصیف کنندگان محتوا ، زیرنویس ها یا متن ها به نفع شما باشد.


به اسناد و برچسب های پرونده های کلیدی کلمات کلیدی خود به تصاویر خود بدهید ، از انواع فایل مناسب تصویر (با استفاده از CSS در صورت امکان) اطمینان حاصل کنید و به دنبال جلوگیری از قرار دادن متن در خود تصاویر باشید ، جایی که موتورهای جستجو نمی توانند آن را بخوانند.


در مورد ساختار سایت فکر کنید


یکی از اصول اساسی سئو ساختار سایت و معماری اطلاعات است. یکی از جنبه های قابل کنترل تر سئو نحوه ساختار سایت شماست و اغلب به ساختار بسیار خوبی می توان وزن بسزایی داد. بنابراین ، فکر کنید که سایت شما چگونه کار می کند. به این فکر کنید که چگونه می توانید مرتبط باشید. آیا خدماتی را ارائه می دهید که متفاوت هستند اما قابل گروه بندی هستند؟ آیا مکانهای مختلفی برای یک تجارت مشابه دارید؟ به روشهایی برای گروه بندی داده های خود به زیرمجموعه های مربوطه فکر کنید و آنها را بنا کنید.


به عنوان مثال ، اگر وکیل هستید ، می توانید تجارت خود را به شخصی تقسیم کنید (که آسیب شخصی ، طلاق ، وصیت نامه و غیره باشد) یا شرکت ها (تعارض IP ، اشتغال و غیره) ، یک شرکت خدمات مالی که M&A را انجام می دهد ، ارزیابی می کند. و نظرات ارزش عادلانه به همان اندازه به عنوان عناوین مستقل مرتبط هستند. این واقعاً می تواند به افزایش رتبه شما کمک کند.


برنامه ریزی کلیه محتوای وب سایت شما


تمام مطالب وب سایت خود را برنامه ریزی کنید. مهم است که قبل از شروع ساخت سایت ، کلیه صفحات وب سایت برنامه ریزی کنید. حتماً هر موضوع را در صفحه خود قرار دهید ، از کلمات کلیدی مربوطه برای نامگذاری URL استفاده کنید. علاوه بر این ، اطمینان حاصل کنید که محتوای کافی در این موضوع وجود داشته باشد تا حداقل 500 کلمه در صفحه داشته باشد زیرا موتورهای جستجو به سایتهایی که دارای صفحاتی هستند که حداقل آنقدر مطالب را در یک صفحه دارند ، بر خلاف محتوای فرم کوتاه ترجیح می دهند.


در یک سیلو کار نکنید


مهمترین اصل سئو برای طراحی و توسعه وب این است که SEO در هیچ پروژه ای نمی تواند پس زمینه ای باشد. اگر می خواهید از ترافیک جستجوی ارگانیک برای دستیابی به اهداف تجاری خود استفاده کنید ، فرد SEO شما باید یک صندلی در جدول داشته باشد.


نکته اصلی موفقیت این است که SEO بخشی از مرحله برنامه ریزی است و هنگام ساخت معماری سایت و طراحی سایت مورد توجه قرار می گیرد. اگر تا زمان ایجاد سایت به فکر استراتژی سئو نباشید ، تصحیح پس از آن غیرممکن خواهد بود.


دوم ، شما باید محتوا را ایجاد کنید که قابل شاخص باشد. اگر در حال ساختن یک وب سایت هستید و اجازه قرار دادن مطالبی را که توسط موتور جستجو و همچنین به عنوان یک کاربر قابل خواندن است ، ندارید ، در این صورت هیچ چیزی وجود ندارد که بتواند فعالیت شما را در جاده نجات دهد.


سرانجام ، شما همچنین می خواهید در مورد نحوه نامگذاری URL های هر صفحه که منطقی است فکر کنید و SEO را مورد توجه قرار می دهد. تغییر نام راه اندازی آدرس های اینترنتی یک کار آسان نیست و می تواند موفقیت وب سایت شما را به تأخیر اندازد.


به دنبال بدن های عزیز باشید

آموزش سئو 

بهترین مکان برای مخفی کردن یک جسد کجاست؟ صفحه دو نتیجه جستجوی Google.


برای تقویت سریع ، به جستجوی کلمات کلیدی بپردازید که در صفحه دو ظاهر می شوید. (در Google Analytics به Acquisition> Optimization Engine Search> Query بروید و یک فیلتر پیشرفته برای متوسط ​​موقعیت> 10 و <20. ایجاد کنید.) شما در حال حاضر برای آن دسته از کلمات کلیدی رتبه خوبی دارید. برای هر یک یک صفحه خاص ایجاد کنید یا یک صفحه موجود را بهینه کنید. شما باید به صفحه اول دست یافته و برای حداقل تلاش نتایج بسیار بهتری کسب کنید.


بررسی و اندازه گیری اثرات شما


هنگامی که یک سئو سایت هستید ، داده های عبور چشم زیادی برای من وجود دارد. با ابزارهایی مانند Screaming Frog ، Google Webmaster Tools و Google Analytics می توانید در بالای فهرست بندی قرار بگیرید ، چه چیزی با کلیک کلیک می کنید و چه سؤالاتی در وب سایت شما در حال تبدیل شدن است. این می تواند استراتژی محتوا را در مورد آنچه فکر می کردید در مورد صحبت کردن هستید ، آگاهی دهد ، در مقابل آنچه باید صحبت کنید. می بینید ، این مربوط به چیزی است که کاربر در دراز مدت به دنبال آن است ، و نه آنچه شما می خواهید به او نیرو دهید.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.