سئو سایت
سئو سایت

سئو سایت

سئو سایت

رفع هر یک از وضعیت های توضیح داده شده در بالا

پس از بهینه سازی صفحه با کپی ، تصاویر یا فیلم ها

پس از افزودن دسته / زیر مجموعه جدید به سایت خود

هر وقت سایت خود را برای موبایل بهینه می کنید (گزینه Fetch for Smartphones را انتخاب کنید)

هنگامی که پرونده های sitemap.xml یا فایل های robots.txt خود را تغییر می دهید

هنگام تنظیم مجدد 301

هنگام خرید رمزگذاری SSL ، که http شما را به https تغییر می دهد

(د) تستر Robots.txt

پرونده robots.txt (domain.com/robots.txt) موتورهای جستجو را در مورد صفحاتی که باید خزند (و صفحاتی که نباید بدانند) اطلاع می دهد.


وقتی یک ربات خزنده به این صفحه نگاه می کند ، هر آنچه را که مجاز نیست مجاز به آن خواهد شد.


به عنوان مثال ، شما نمی خواهید موتورهای جستجوگر CGI-BIN ، ورود به سیستم سرپرست ، رمز عبور فراموش شده ، داده های خصوصی اعضا و برخی مناطق دیگر وب سایت خود را مشاهده کنند.


برای جلوگیری از دسترسی موتورهای جستجو به چنین مناطقی ، باید پرونده robots.txt را بنویسید.


بخش تستر robots.txt پرونده robots.txt شما را آزمایش می کند و خطاها و هشدارها را گزارش می کند. همچنین به شما امکان می دهد صفحات را امتحان کنید تا هرگونه انسداد را بررسی کنید.


(ه) نقشه ها

sitemap.xml بخش مهمی از SEO است. این امر به موتورهای جستجو در مورد URL های سایت شما به همراه تاریخ تغییر آنها اطلاع می دهد. به موتورهای جستجوگر کمک می کند تا URL های شما را خزیده و فهرست بندی کنند.


این بخش  آموزش سئو در GSC به شما امکان می دهد نقشه های سایت را ارسال کنید. همچنین شما را در مورد تعداد URL هایی که ارسال و نمایه سازی شده اند ، به شما اطلاع می دهد.


در اصل ، این ابزار به شما کمک می کند تا فایل sitemaps.xml را به طور کامل تنظیم کنید تا از ایندکس شدن کلیه آدرس های اینترنتی خود اطمینان حاصل کنید.


(f) پارامترهای URL

هشدار سریع: فقط درصورتی که می دانید کد گذاری کنید ، روی این بخش کار کنید. در غیر این صورت ، باید از توسعه دهنده وب خود بخواهید که این کار را برای شما انجام دهد.


پارامترهای URL مقادیری هستند که به صورت پویا در هر URL وارد می شوند. به عنوان مثال ، اگر صاحب یک وب سایت محصولی هستید که در سطح جهانی به فروش می رسد ، ممکن است یک پارامتر Country تنظیم کنید که صفحات مختلفی را که باید در جغرافیای مختلف ارائه شوند ، متمایز کند.


این بخش GSC به شما اجازه می دهد تا چگونه آدرس URL های خود را به Google بگویید.


همانطور که قبلاً گفتم ، این یک منطقه فنی است ، بنابراین بدون توسعه دهنده وب خود به آن نزدیک نشوید. تنظیم پارامترهای اشتباه می تواند SEO شما را خراب کند.


قسمت E: مسائل امنیتی

امروزه تقریباً هر وب سایتی مسائل امنیتی نگرانی بزرگی دارد.


سئو سایت

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.