سئو سایت
سئو سایت

سئو سایت

سندیکای محتوا


اگر می توانید  سئو سایت مکان هایی برای همگام سازی محتوای خود بیابید ، این یکی از ساده ترین راه ها برای اطمینان مخاطب برای هر قطعه جدید از مطالبی است که منتشر می کنید.


سندیکایی روند انتشار مجدد مطالب شما در وب سایت های دیگر و اعتبار آن به سایت شماست.


برخلاف ارسال مهمان ، که به شما نیاز دارد تا محتوای اصلی را برای سایت شخص دیگری ایجاد کنید ، پاداش یک پیوند را با تلاش بسیار کمتری دریافت خواهید کرد.


به عنوان مثال ، Blog Branding Personal تمام پست های جدید خود را به یک صفحه اختصاصی در سایت Business2Community syndicates می کند.


این بدان معنی است که تمام مطالب آنها در دو مکان درست از خفا منتشر می شود.


وبلاگ مارک شخصی google index

بعلاوه ، در پایین هر پست ، پیوندی قیمت سئو سایت  به وبلاگ شخصی سازی شخصی وجود دارد.


نویسنده وبلاگ مارک شخصی

البته ، سندیکا می تواند پیچیده شود. هنگامی که به طور نادرست انجام شود ، می تواند باعث تکرار مشکلات در محتوای شود.


در برخی موارد ، صاحبان سایت حتی نسخه های سندیکایی از محتوای خود را که بیش از سایت خودشان است ، پیدا می کنند.


اما وقتی خوب انجام شود ، می تواند به شما در بهبود دسترسی و کسب لینک های بیشتر از انتشارات بزرگتر کمک کند.


رسیدن به سندیکا

مجدداً در Medium منتشر کنید


Medium یک سایت بسیار محبوب برای انتشار و خواندن مطالب است.


این همچنین یک نقطه اصلی برای سندیکا است.


اگرچه بسیاری از کاربران منحصراً روی سیستم عامل منتشر می شوند ، اما می توانید از آن برای انتشار مجدد پست ها و مقالات در سایت خود نیز استفاده کنید. Medium به طور خودکار از برچسب rel = canonical نیز استفاده می کند ، بنابراین هرگز لازم نیست نگران مسائل مربوط به محتوای تکراری باشید


خیلی آسان است: فقط URL را وارد کنید که بهینه سازی تصاویر  مقاله شما قبلاً در ابزار وارد کردن رسانه متوسط ​​چاپ شده بود ، سپس روی "وارد کردن" کلیک کنید.


واردات متوسط

این باعث می شود همه نسخه ها از پست اصلی شما ، و همچنین قالب بندی متن ، عنوان ها ، لیست ها و پیوندها به دست شما برسد. این امر باعث می شود واردات و انتشار سریع یک پست بسیار آسان باشد.


تصاویر به طور خودکار وارد نمی شوند ، بنابراین باید آنها را به صورت دستی اضافه کنید. اگر در پست اصلی خود تصویری ندارید ، قبل از انتشار موارد دیگری را اضافه کنید!


صفحات صفحه اصلی و طبقه بندی متوسط ​​، پست های محبوب را نشان می دهد ، همه با یک تصویر قبل از عنوان. این به این معنی نیست که شما نمی توانید بدون تصویر نتیجه بگیرید - اما به احتمال زیاد بسیار چالش برانگیز خواهد بود.


بعلاوه ، به این احتمال که شما آن را به صفحه دسته بندی می کنید ، نمی خواهید عنوان متن ساده شما برای جلب توجه با همه آن تصاویر رقابتی شود.


google index index

ده دقیقه دیگر را اضافه کنید تا چند تصویر توضیحات متا  در پست خود اضافه کنید.


از این گذشته ، محتوا قبلاً نوشته شده و وارد شده است - بنابراین احتمالاً مدت زمان چاپ شما کمتر از 15 دقیقه خواهد بود


پس از وارد کردن پست خود و افزودن تصاویر ، می توانید یک لینک ثابت سفارشی نیز ایجاد کنید.


روی سه نقطه در سمت راست دکمه "Publish" کلیک کنید ، سپس "Custom" را انتخاب کنید.


پیوند متوسط

سپس ، می توانید حداکثر پنج برچسب مرتبط را به پست خود اضافه کنید.


برچسب های متوسط

عدد کنار هر برچسب نشان دهنده تعداد کاربرانی است که از آن استفاده می کنند. بنابراین اگر برچسب هایی را با پیگیری های بزرگ انتخاب می کنید ، می توانید میزان دسترسی خود را به شدت افزایش داده و از هر قطعه محتوایی که منتشر می کنید ، ارزش بیشتری کسب کنید.


ارسال به دایرکتوری های اینفوگرافیک


دایرکتوری ها بخش بزرگی از سئو بودند. الگوریتم گوگل  ارسال سایت خود به هرچه بیشتر فهرست های تصادفی ، راهی مؤثر برای بهبود رتبه بندی و جذب ترافیک بود.


خوشبختانه ، دیگر اینگونه نیست. اصطلاح "دایرکتوری" غالباً با عملکردهای ناخواسته ، ناکارآمد و درستی مرتبط است.


فهرست های اینفوگرافیک یک استثنا هستند.


به عنوان مثال Visual.ly ، به کاربران اجازه می دهد تا گرافیکی را به گالری الهام بصری خود ارسال کنند

عوامل تاثیر گذار بر سئو سایت

26 ابزار  الگوریتم گوگل سئو سایت  برای بهبود سرعت صفحه وب سایت شما

اخیراً ، ما بر این واقعیت تأکید کرده ایم که وب سایت های سریع وب سایت های سودآورتری هستند. این یک واقعیت شناخته شده است ، اما از آن به طور مداوم نیز غافل می شود. بسیاری از افراد آنقدر روی کارایی و یا طراحی سایت خود تمرکز دارند که از این تأثیر عمده در نرخ تبدیل آنها کاملاً چشم پوشی می کنند.


هنگامی که می آید سرعت صفحه خود را بهبود می بخشید ، اغلب کمتر است. کاهش مناطق مختلف مکیدن سرعت صفحه ، می تواند کمی کار دلهره آور باشد ، بنابراین خوشبختانه برخی از ابزارهای بهینه سازی صفحه وب برای کمک به شما در آنجا وجود دارد!


بهبود سرعت صفحه وب سایت شما نه تنها به کاربران در تبدیل کمک می کند بلکه می تواند در رتبه بندی جستجوی شما نیز تأثیر بسزایی داشته باشد. بسیاری از وب سایت ها از ابتکارات خسته کننده تر که به بهبود سرعت صفحه و کیفیت کلی سایت کمک می کند ، مانند حسابرسی معمول نگهداری وب سایت و امنیت استفاده نمی کنند.


در کل ، بهبود امنیت سایت  سرعت صفحه می تواند باعث افزایش میزان ترافیک جستجو در سایت شما شود و همچنین می تواند شانس تبدیل ترافیک به مشتریان را افزایش دهد.


هنگام ایجاد محتوا برای سایت خود ، شکی نیست که زمان بار باید روی مغز باشد. برای کمک به شما در این فرآیند ، برای ویژگی "ابزار ماه" در ماه سپتامبر ، لیستی از ابزارهایی را که برای بهبود سرعت صفحه وب سایت شما توصیه می کنیم ، جمع کرده ایم. لذت بردن!



برای رفتن به بخش مورد نظر خود روی این پیوندها کلیک کنید

اگر به دنبال ابزاری خاص هستید ، می توانید به هر بخش از این طریق بروید:


ابزار اندازه گیری سرعت صفحه

ابزارهایی برای پیشنهادات بهبود سرعت صفحه

ابزارهای بهینه سازی تصویر

ابزارهای بهینه سازی فنی

بدون تأخیر بیشتر ،  رتبه بندی سئو سایت لیست کامل ابزارها در اینجا آمده است!


ابزار اندازه گیری سرعت صفحه

تا زمانی که واقعاً زمان بارگذاری وب سایت خود را شروع نکنید ، نمی دانید که چگونه پیشرفت کنید. دهها ابزار مفید در آنجا وجود دارد ، اما ما وقت نداریم که در مورد همه آنها صحبت کنیم. در عوض ، بنابراین در اینجا موارد مورد علاقه ما هستند!


1. تست سرعت وب سایت Pingdom


تست سرعت وب سایت Pingdom


Pingdom اندازه گیری بسیار سریع و ساده سرعت وب سایت شما را ارائه می دهد. یک آبشار مفید از کلیه درخواستهای ارائه شده از مرورگر می تواند سرنخ های خوبی را در مورد آنچه باعث می شود چنین زمان بار آهسته ای باشد به شما ارائه می دهد.


2. گزارش سئو سایت  عملکرد GTmetrix


گزارش عملکرد GTmetrix


GTmetrix همچنین گزارش آبشار ساده ای از بارگیری و کمک به سرعت صفحه شما ارائه می دهد. با کلیک بر روی هر عنصر ، توصیه های دیگری در مورد آنچه باید بهبود یابد نشان می دهد.


3. Google Chrome - عنصر را بازرسی کنید


اگر ترجیح می دهید بیشترین مشارکت کنندگان در سرعت صفحه خود را در مرورگر خود ببینید ، می توانید برگه شبکه ابزار Inspect Element را برای Chrome مشاهده کنید.


بر روی هر نقطه در صفحه وب کلیک راست کنید -> Inspect Element -> Network


بازرسی عنصر - شبکه


با این کار منظره ای از آبشار مشابه به شما خواهد رسید ، زیرا Pingdom و GTmetrix خواهد بود ، به جز اینکه در صفحه مرورگر شما در صفحه مورد نظر خود قرار دارد تا اینکه به وب سایت دیگری بروید و URL را وارد کنید.

آیا سئو رایگان است؟



The Ultimate SEO Check: 10 قدم برای یک وب سایت سالم

آخرین باری الگوریتم گوگل  که معاینه عمومی در دندانپزشک انجام شد کی بود؟


این احتمال در یک سال گذشته وجود دارد.


(اگر مواظب دندان های خود باشید ، این جواب عالی است.)



چک کردن

 

اکنون ، بگذارید همین مفهوم را در مورد دیگری که باید از آن مراقبت کنید استفاده کنیم: SEO وب سایت شما.


آخرین باری که چک کامل جستجوگرها را در وب سایت یا وبلاگ مشاغل خود انجام دادید چه زمانی بود؟


شما تنها نخواهید بود اگر پاسخ شما به سوال دوم "هرگز" یا "سالهای قبل" باشد.


از این گذشته ، SEO پیچیده است و همیشه در حال تغییر است. به روز بودن با تغییرات الگوریتم جدید و خواسته های Google کار سختی است.


نزدیک بودن امنیت سایت  غیرممکن است ، درست است؟


لازم نیست.


درست مانند معاینات منظم دندان ، دهان را سالم نگه می دارد ، بررسی های منظم SEO باعث سالم ماندن وب سایت شما می شود.


این مهم است اگر می خواهید از ورود خود در کتابهای بد Google جلوگیری کنید و عواقب آن را متحمل شوید.


چرا باید در وب سایت خودم یک بررسی SEO انجام دهم؟

اگر روی این مقاله کلیک کرده اید تا بدانید که بررسی SEO چیست (و مراحلی که برای تکمیل آن نیاز دارید) ، در حال حاضر در نیمه راه آنجا هستید.


به عبارت ساده: بررسی سئو مختصری از فعالیت موتور جستجوگر شما است.


همچنین به عنوان یک ممیزی سئو شناخته می شود ، مکان مورد نظر خود را اندازه گیری می کند ، زمینه هایی را برای بهبود شناسایی می کند و تصویر دقیقی از کارکرد استراتژی فعلی شما ارائه می دهد.


اما چرا بررسی عملکرد SEO شما اینقدر مهم است؟


(هشدار Spoiler: فقط لازم نیست که دوبار بررسی کنید که در یک استراتژی شکست زمان و پول در آن سرمایه گذاری نمی کنید. اگرچه این تا حدودی دلیل آن است.)


چک های سئو مفید هستند زیرا:


اگر در یک دوره قرار گرفتید ، از مجازات های Google جلوگیری کنید.

به شما کمک می کند تا بدانید که آیا در هدف خود هستید یا خیر.

فرصتهای جدیدی را برای بهبود استراتژی خود پیدا کنید و اهداف SEO خود را زودتر برآورده کنید.

آیا این به هیچ وجه # استراتژی بازاریابی- به ویژه در دنیای پیچیده جستجوگرها نیست؟ من هم اینچنین فکر میکنم.


The Ultimate SEO Check: 10 قدم برای یک وب سایت سالم

اکنون ما فواید  بهبود سئو انجام یک بررسی SEO برای وب سایت شما را می دانیم ، اجازه دهید به شکلی پرخاشگرانه فرو برویم.


(و نکته این کل مقاله. به همین دلیل است که در اینجا هستید ، درست است؟)


 


چک کردن

 

برای انجام بررسی دقیق و عمیق SEO خود و اینکه می دانید با قدرت رتبه سایت خود در کجا قرار دارید ، باید این 10 کار را انجام دهید.


1. نمایه بک لینک خود را بررسی کنید

شما از قبل می دانید که بک لینک ها پایه سئو هستند ، درست است؟


آنها به عنوان یکی از قویترین عوامل رتبه بندی خارج از سایت در نظر گرفته شده در الگوریتم های موتور جستجو شناخته شده اند.


و هنگامی رتبه بندی سئو که تیم در Backlinko بیش از یک میلیون نتیجه جستجوی گوگل را مطالعه کرد ، دریافتند که لینک دهنده بیش از هر عامل دیگری در رتبه بندی تأثیر می گذارد:

بهینه سازی سئو


خوب ، لیست همیشه سئو سایت  در حال تغییر است ، اما در اینجا شش گناه وجود دارد که به احتمال زیاد شما را در لیست نامناسب آنها قرار می دهد:


گناه شماره 1: خرید لینک ها


آیا تاکنون متوجه شده اید که از طرف موسسات سئو به شما صدها پیوند و رتبه اول صفحه برای برخی از هزینه های ناخالص وعده داده می شود؟


خوب ، آنها را نادیده بگیرید. به همین دلیل است:


تقریباً بدون شکست ، پیوندها از سایتهای ناخواسته ، غیرقابل انکار و حسابهای شبکه های اجتماعی است. گرفتن پیوند از آنها نوعی مانند مراجعه به مصاحبه شغلی با توصیه نامه یک فروشنده مشهور ترک است. به شما صدمه می زند ، نه به شما کمک می کند.


مهم نیست که چقدر باهوش هستند. الگوریتم گوگل برخی از این شرکت ها ادعا می کنند که آنها هرگز توسط Google پیدا نخواهند شد ، زیرا همه پیوندهای اسپم به صفحه واسطه ای اشاره می کنند ، "چرخ پیوند" یا "هرم پیوند" را ایجاد می کنند. ظاهراً قرار است از شما محافظت کند.


حتی ممکن است برای مدتی کار کند. مشکل این است ، به یاد داشته باشید که چگونه گفتم Google همیشه در حال تحول است؟ حتی اگر آنها امروز شما را جلب نکنند ، تضمین می شود که در آینده شما را در بعضی از موارد جلب می کنند. آنها همیشه دارند.


بهترین سیاست؟


پیوندها را خریداری یا فروش نکنید. دوره زمانی.


گناه شماره 2: پیوستن به دبیران لینک اشتباه

هنگام بررسی ارسال دایرکتوری ، می توانم سؤالاتی از قبیل:

- آیا دایرکتوری آدرسهای اینترنتی را رد نمی کند؟ اگر هر نشانی از یک بررسی عبور کند ، دایرکتوری فقط به لیست پیوندها یا یک سایت پیوندی رایگان برای همه نزدیک می شود.


- کیفیت آدرس اینترنتی در دایرکتوری چیست؟ فرض کنید سایتی 25٪ موارد ارسالی را رد می کند ، اما آدرسهای اینترنتی که پذیرفته می شوند / لیست شده اند ، هنوز هم کاملاً با کیفیت پایین یا اسپم هستند. این به خوبی با کیفیت فهرست صحبت نمی کند.


- اگر هزینه ای وجود دارد ، هزینه آن چیست؟ برای یک فهرست با کیفیت بالا ، هزینه در درجه اول برای زمان / تلاش برای کسی است که یک ارزیابی واقعی از یک url انجام دهد.


مت کاتس ، به نمایندگی از Google


دایرکتوری های لینک ، یکی از اشتباه ترین امنیت سایت  بخش های SEO هستند

روزگاری ، آنها یک قطعه اساسی برای هرگونه فعالیت برای راه اندازی سایت جدید بودند. می توانید وبلاگ خود را به DMOZ.org و چند دایرکتوری لینک خاص برای صنعت ارسال کنید و سرعت بالایی در رتبه بندی جستجوی خود کسب می کنید.


و منطقی است ، درست است؟ اگر وبلاگ شما در مورد گشت و گذار است ، بنابراین منطقی است که در تمام دایرکتوری های لینک در مورد گشت و گذار گنجانید.


خوب ... مشکل اینجاست:


Google به وب نگاه می کند که از "محله ها" تشکیل شده است. اگر وبلاگ شما اغلب به سایت های معتبر ، سایتهای معتبری ذکر می شود ، شما بخشی از "محله خوب" هستید. "اگر تمام پیوندهای شما از صفحات پیوند داده شده به هزاران سایت ناخواسته باشد ، از طرف دیگر ، شما بخشی از "محله بد" هستید.


به نظر شما کدام یک از دایرکتوری های لینک هستند؟


بدی ، درسته؟ از آنجا که هرکسی می تواند سایت خود را ارسال کند ، بیشتر دایرکتوری های لینک تبدیل به چیزی غیر از مخزن ناخواسته نمی شوند. حتی اگر وبلاگ شما کاملاً قانونی باشد ، شما از طرف انجمن مقصر هستید.


اکنون ، این بدان معنا نیست که همه دایرکتوری های لینک بد هستند. اگر وبلاگ خود را به دایرکتوری بسیار هدفمند ارسال می کنید که توسط یک انسان واقعی مورد بررسی قرار می گیرد تا مطمئن شوید بهبود سئو  که تمام سایت های ذکر شده از درجه یک هستند ، ممکن است باز هم از آن سود ببرید ، زیرا در سایت های ارزشمند دیگری قرار دارید .


مانند زندگی ، شما همانی هستید که با آنها در ارتباط هستید.


گناه شماره 3: بازاریابی مقاله

بک لینک رایگان

آیا تاکنون از بازاریابی مقاله شنیده اید؟


این همه عصبانیت در حوالی سال 2008 بود. ایده این است که شما می توانید یک مقاله بنویسید ، "چندین نسخه" را بپیچانید ، تنظیمات کمی را در متن انجام دهید ، و سپس آن نسخه ها را به ازای لینک به جمع آوری مقالات رایگان در وب سایت های مختلف ارسال کنید. به سایت خود برگردید


و قبلاً کار می کرد در آن زمان ، تعداد کمی از نتایج جستجو در سایتهایی مانند E-Zine Article و Article Base حاکم بود.


دیگر زیاد نیست. بله ، بسیاری از مردم بازاریابی مقاله را انجام می دهند ، اما این یک روش کشنده است. به همین دلیل است:


به یاد داشته باشید که چگونه گفتم Google همیشه باهوش تر است؟


خوب ، دلیل محبوبیت بازاریابی مقاله این است که شما می توانید یکی از پست های وبلاگ خود را بگیرید ، آن را به پنج تغییر مختلف بچرخانید و چند ده لینک به این مقاله برگردید. Google تغییرات مختلف را به عنوان مقالات کاملاً منحصر به فرد مشاهده می کند ، به معنای مجازات محتوای تکراری نیست.


با گذشت سالها ، الگوریتم آنها بهتر و بهتر شده است تا مقالات را با تنوع کمی منتشر کند. مقالاتی که سالها در رتبه بندی قرار داشتند اکنون در حال نزاع هستند ، زیرا Google آنها را برای آنچه می شناسد تشخیص می دهد: هرزنامه.


این به معنای نوشتن برای سایت های دیگر ایده بد نیست. به خصوص ، وبلاگ نویسی مهمان یکی از موثرترین راه های ایجاد یک وبلاگ محبوب است. به این دلیل است که شما در حال نوشتن مطالب منحصر به فرد برای سایت قابل اعتماد هستید که توسط ده ها مقام دیگر احاطه شده است.


از سوی دیگر ، بازاریابی مقاله در تلاش است تا با کپی کردن مطالب برای سایتهای مشکوک و پر از مقاله های نوشته شده توسط ناشران ، Google را فریب دهد. بار دیگر ، شما با هم مقصر مقصر هستید.


سین شماره 4: پر کردن کلمه کلیدی

"پر کردن صفحات با کلمات کلیدی یا اعداد منجر به یک تجربه کاربر منفی می شود و می تواند به رتبه سایت شما آسیب برساند." - Google

بیایید یک لحظه فنی بگیریم.

اگر با این اصطلاح ناآشنا باشید ، "چاشنی کلمات کلیدی" به معنای استفاده یک کلمه کلیدی بارها و بارها در متن خود است