سئو سایت
سئو سایت

سئو سایت

بهینه سازی سئو


خوب ، لیست همیشه سئو سایت  در حال تغییر است ، اما در اینجا شش گناه وجود دارد که به احتمال زیاد شما را در لیست نامناسب آنها قرار می دهد:


گناه شماره 1: خرید لینک ها


آیا تاکنون متوجه شده اید که از طرف موسسات سئو به شما صدها پیوند و رتبه اول صفحه برای برخی از هزینه های ناخالص وعده داده می شود؟


خوب ، آنها را نادیده بگیرید. به همین دلیل است:


تقریباً بدون شکست ، پیوندها از سایتهای ناخواسته ، غیرقابل انکار و حسابهای شبکه های اجتماعی است. گرفتن پیوند از آنها نوعی مانند مراجعه به مصاحبه شغلی با توصیه نامه یک فروشنده مشهور ترک است. به شما صدمه می زند ، نه به شما کمک می کند.


مهم نیست که چقدر باهوش هستند. الگوریتم گوگل برخی از این شرکت ها ادعا می کنند که آنها هرگز توسط Google پیدا نخواهند شد ، زیرا همه پیوندهای اسپم به صفحه واسطه ای اشاره می کنند ، "چرخ پیوند" یا "هرم پیوند" را ایجاد می کنند. ظاهراً قرار است از شما محافظت کند.


حتی ممکن است برای مدتی کار کند. مشکل این است ، به یاد داشته باشید که چگونه گفتم Google همیشه در حال تحول است؟ حتی اگر آنها امروز شما را جلب نکنند ، تضمین می شود که در آینده شما را در بعضی از موارد جلب می کنند. آنها همیشه دارند.


بهترین سیاست؟


پیوندها را خریداری یا فروش نکنید. دوره زمانی.


گناه شماره 2: پیوستن به دبیران لینک اشتباه

هنگام بررسی ارسال دایرکتوری ، می توانم سؤالاتی از قبیل:

- آیا دایرکتوری آدرسهای اینترنتی را رد نمی کند؟ اگر هر نشانی از یک بررسی عبور کند ، دایرکتوری فقط به لیست پیوندها یا یک سایت پیوندی رایگان برای همه نزدیک می شود.


- کیفیت آدرس اینترنتی در دایرکتوری چیست؟ فرض کنید سایتی 25٪ موارد ارسالی را رد می کند ، اما آدرسهای اینترنتی که پذیرفته می شوند / لیست شده اند ، هنوز هم کاملاً با کیفیت پایین یا اسپم هستند. این به خوبی با کیفیت فهرست صحبت نمی کند.


- اگر هزینه ای وجود دارد ، هزینه آن چیست؟ برای یک فهرست با کیفیت بالا ، هزینه در درجه اول برای زمان / تلاش برای کسی است که یک ارزیابی واقعی از یک url انجام دهد.


مت کاتس ، به نمایندگی از Google


دایرکتوری های لینک ، یکی از اشتباه ترین امنیت سایت  بخش های SEO هستند

روزگاری ، آنها یک قطعه اساسی برای هرگونه فعالیت برای راه اندازی سایت جدید بودند. می توانید وبلاگ خود را به DMOZ.org و چند دایرکتوری لینک خاص برای صنعت ارسال کنید و سرعت بالایی در رتبه بندی جستجوی خود کسب می کنید.


و منطقی است ، درست است؟ اگر وبلاگ شما در مورد گشت و گذار است ، بنابراین منطقی است که در تمام دایرکتوری های لینک در مورد گشت و گذار گنجانید.


خوب ... مشکل اینجاست:


Google به وب نگاه می کند که از "محله ها" تشکیل شده است. اگر وبلاگ شما اغلب به سایت های معتبر ، سایتهای معتبری ذکر می شود ، شما بخشی از "محله خوب" هستید. "اگر تمام پیوندهای شما از صفحات پیوند داده شده به هزاران سایت ناخواسته باشد ، از طرف دیگر ، شما بخشی از "محله بد" هستید.


به نظر شما کدام یک از دایرکتوری های لینک هستند؟


بدی ، درسته؟ از آنجا که هرکسی می تواند سایت خود را ارسال کند ، بیشتر دایرکتوری های لینک تبدیل به چیزی غیر از مخزن ناخواسته نمی شوند. حتی اگر وبلاگ شما کاملاً قانونی باشد ، شما از طرف انجمن مقصر هستید.


اکنون ، این بدان معنا نیست که همه دایرکتوری های لینک بد هستند. اگر وبلاگ خود را به دایرکتوری بسیار هدفمند ارسال می کنید که توسط یک انسان واقعی مورد بررسی قرار می گیرد تا مطمئن شوید بهبود سئو  که تمام سایت های ذکر شده از درجه یک هستند ، ممکن است باز هم از آن سود ببرید ، زیرا در سایت های ارزشمند دیگری قرار دارید .


مانند زندگی ، شما همانی هستید که با آنها در ارتباط هستید.


گناه شماره 3: بازاریابی مقاله

بک لینک رایگان

آیا تاکنون از بازاریابی مقاله شنیده اید؟


این همه عصبانیت در حوالی سال 2008 بود. ایده این است که شما می توانید یک مقاله بنویسید ، "چندین نسخه" را بپیچانید ، تنظیمات کمی را در متن انجام دهید ، و سپس آن نسخه ها را به ازای لینک به جمع آوری مقالات رایگان در وب سایت های مختلف ارسال کنید. به سایت خود برگردید


و قبلاً کار می کرد در آن زمان ، تعداد کمی از نتایج جستجو در سایتهایی مانند E-Zine Article و Article Base حاکم بود.


دیگر زیاد نیست. بله ، بسیاری از مردم بازاریابی مقاله را انجام می دهند ، اما این یک روش کشنده است. به همین دلیل است:


به یاد داشته باشید که چگونه گفتم Google همیشه باهوش تر است؟


خوب ، دلیل محبوبیت بازاریابی مقاله این است که شما می توانید یکی از پست های وبلاگ خود را بگیرید ، آن را به پنج تغییر مختلف بچرخانید و چند ده لینک به این مقاله برگردید. Google تغییرات مختلف را به عنوان مقالات کاملاً منحصر به فرد مشاهده می کند ، به معنای مجازات محتوای تکراری نیست.


با گذشت سالها ، الگوریتم آنها بهتر و بهتر شده است تا مقالات را با تنوع کمی منتشر کند. مقالاتی که سالها در رتبه بندی قرار داشتند اکنون در حال نزاع هستند ، زیرا Google آنها را برای آنچه می شناسد تشخیص می دهد: هرزنامه.


این به معنای نوشتن برای سایت های دیگر ایده بد نیست. به خصوص ، وبلاگ نویسی مهمان یکی از موثرترین راه های ایجاد یک وبلاگ محبوب است. به این دلیل است که شما در حال نوشتن مطالب منحصر به فرد برای سایت قابل اعتماد هستید که توسط ده ها مقام دیگر احاطه شده است.


از سوی دیگر ، بازاریابی مقاله در تلاش است تا با کپی کردن مطالب برای سایتهای مشکوک و پر از مقاله های نوشته شده توسط ناشران ، Google را فریب دهد. بار دیگر ، شما با هم مقصر مقصر هستید.


سین شماره 4: پر کردن کلمه کلیدی

"پر کردن صفحات با کلمات کلیدی یا اعداد منجر به یک تجربه کاربر منفی می شود و می تواند به رتبه سایت شما آسیب برساند." - Google

بیایید یک لحظه فنی بگیریم.

اگر با این اصطلاح ناآشنا باشید ، "چاشنی کلمات کلیدی" به معنای استفاده یک کلمه کلیدی بارها و بارها در متن خود است

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.