سئو سایت
سئو سایت

سئو سایت

رتبه بندی سایت

در حالی که Brexit همچنان بر رسانه ها ، پارلمان و حتی دادگاه ها حاکم است ، تصمیم نهایی برای خروج از اتحادیه اروپا در حال حاضر به ارزش استرلینگ رسیده است. و براساس بررسی وضعیت بازرگانی فدراسیون مستر سازندگان برای Q2 2016 ، اوضاع به زودی تثبیت نمی شود - 65٪ از بنگاه ها انتظار دارند که هزینه های مادی در طی شش ماه آینده افزایش یابد ، وضعیتی که قرار است بیش از پیش تشدید شود. افزایش هزینه های زباله ساختمانی.


این بدان معناست که مدیران سایت های دور بین ساختمان به دنبال ایجاد پس انداز در کل عملیات در سایت ، از جمله مدیریت پسماند هستند. کار ساده ای نیست ، با توجه به اینکه بخش ساخت و ساز در انگلیس بزرگترین مصرف کننده منابع طبیعی کشور است ، با استفاده از 400 میلیون تن مواد در حالی که 100 میلیون تن زباله تولید می کند و 25 میلیون تن از آن را در محل های دفن زباله دفع می کند.


برای مقابله با این چالش ها ، مدیران مترقی در کاهش مدیریت ، استفاده مجدد ، بازیافت و دفع کارآمد زباله از طریق مدیریت مؤثر زباله های ساختمانی ، از جمله:



1. به حداقل رساندن هزینه های دفن زباله

با افزایش مالیات دفن زباله و هدر رفت دفع زباله هر ساله ، محموله های زیادی از زباله های دفن زباله در حال تبدیل شدن به یک زهکشی بزرگتر در بودجه های در حال حاضر سخت است.


برای مقابله با تهدید:


از قبل برنامه ریزی کنید که چه مواد برای ساخت و ساز مورد نیاز است تا خطر سفارش بیش از حد سفارش را کاهش دهد

اندازه های استاندارد را در هر کجا که ممکن است سفارش دهید تا سطح برش را کاهش دهید سفارش دهید - و اگر بریدگی باقی مانده است ، قبل از سفارش مواد جدید ابتدا از آنها استفاده کنید

بررسی کنید که تمام مواد به درستی در محل کار شده اند تا از آسیب هایی که سهواً منجر به زباله می شوند جلوگیری شود.

2. تفکیک زباله به طور موثر

نحوه تفکیک و ذخیره زباله برای هزینه های مؤثر در مدیریت پسماند ضروری است:


یک محل ذخیره زباله در محل را به شما معرفی کنید که دارای اسکیپ های واضح و دارای کد رنگی ، کیسه های فله ای یا سطل چرخ دستی برای انواع مختلفی از زباله ها باشد.

در صورت لزوم ، مینی سنگ شکن و اسکنر را برای آجر ، بلوک و سخت افزار باقی مانده مستقر کنید

کارکنان را در مراحل اصلی تفکیک با استفاده از مشوق ها و پاداش ها برای اطمینان از پیروی از آنها آموزش دهید

یک تیم را به هیئت مدیره بیاورید تا انحصارا نظارت و مدیریت مواد و ضایعات را بصورت تمام وقت یا پاره وقت (بسته به بودجه خود انجام دهید).

3. حداکثر رساندن پتانسیل زباله

با استفاده از فرآیندهای بازیافت که به محافظت از بودجه در ساختهای موجود و آینده کمک خواهد کرد ، کار زباله را برای شما انجام دهیم ، نه در برابر شما.


تصمیم بگیرید که کدام مواد قابل بازیافت یا فروش مجدد باشند. به عنوان مثال ، چوب و بتن به روشهای مختلف بازیافت احتیاج دارند در حالی که فلز قراضه می تواند برای تولید درآمد فروخته شود.

مواد بازیافتی را برای پروژه های خود انتخاب کنید. اینها کیفیتی مشابه با مواد جدید دارند اما با هزینه واحد کمتر.

جستجوی مواد زاید مخلوط را به یک مرکز بازیابی مواد ارسال کنید و در صورت استخدام پیمانکاران زباله ، یکی را انتخاب کنید که نرخ بازیابی زباله بالا اما قابل اثبات را دارد.

4- استفاده مجدد از مواد موجود

مواد موجود فرصت های قابل توجهی را برای "کمتر شدن هزینه" در صورت استفاده صحیح - به ویژه در پروژه های نوسازی ارائه می دهد:


مجدداً از مواد موجود استفاده مجدد کرده یا مجدداً آنها را از بین ببرید و نیاز به مواد جدید گران قیمت را کاهش دهید

برای شناسایی فرصتهای احتمالی برای تبادل مواد زاید / مواد قابل استفاده مجدد با سایر مشاغل و تجارتها همکاری کنید

تعمیرات مواد آسیب دیده مانند پالت را انجام داده و از مواد موقتی از جمله گچ یا حصارکشی مجدداً استفاده کنید

مواد خرد شده را از فازهای اولیه یک پروژه جمع آوری کنید تا در مرحله بعدی استفاده مجدد شود و در سایر کارها از مواد باقی مانده استفاده کنید.

5. هماهنگی با تهیه کنندگان مناسب

برای تهیه استراتژی مدیریت زباله در محل ، از متخصصان و زباله های مناسب استفاده کنید.


آنها باید به طور ایده آل:


طرح های برگشتی را ارائه می دهید که به شما امکان می دهد مواد اضافی از جمله بسته بندی را به شما بفرستید / ارسال کنید

اجازه برای تحویل های مبهم را کاهش می دهد و نیاز به مدیریت هزینه گران در محل های ذخیره را کاهش می دهد

گزارش های کاملاً ممیزی را در مورد جریان زباله های خود ارسال کنید ، مطمئن شوید که پیش بینی زباله های شما بر اساس اطلاعات و به روز ترین اطلاعات انجام شده است.

با استفاده از این تکنیک های عملی ، مدیران سایت های ساختمانی می توانند به سرعت و کارآمد در جبهه های مختلف امتیاز کسب کنند. تحقیقات نشان داده اند که مدیریت پسماند موثر می تواند منجر به انحراف دفن زباله ها تا 95٪ شود. درنهایت ، با پرداختن به هزینه های زباله ساختمانی ، مشاغل نه تنها از حاشیه سود محافظت می کنند و از رقبای رقابتی بهره مند می شوند بلکه بخشی از یک حرکت رو به رشد در سطح صنعت و با هدف مقابله با یکی از بزرگترین موضوعات این بخش - سطح های ناپایدار - می شوند. هدر.


موارد مصرف اصلی:

با برنامه ریزی هزینه های مواد خود و تفکیک کارآمدتر زباله ها ، هزینه های دفن زباله را به حداقل برسانید.

با استفاده از بازیافت و استفاده مجدد از پتانسیل زباله خود به حداکثر برسانید تا مطمئن شوید هیچ ماده ای هدر رفته یا به محل دفن زباله فرستاده نمی شود.

با تهیه کنندگان و متخصصان زباله کار کنید که می توانند هزینه های زباله ساخت و ساز را از طریق طرح های برگشتی و نرخ بازیابی زباله بالا کاهش دهند.

کشف کنید که چگونه جریان های زباله خود را به طور موثر حل کنید دانلود

به حداقل رساندن زباله های الکترونیکی مهم است:

ساخت این دستگاه ها و استفاده از مواد کمیاب که به تولید آنها می رود ، منبع عظیمی از انرژی تجسم یافته است. به حداقل رساندن زباله های الکترونیکی به حفظ منابع کمک می کند و میزان انرژی ما از زمین را کاهش می دهد.


استفاده مجدد از فلزات گرانبها و پلاستیک در تلفن های همراه قدیمی به جای تهیه و استخراج بیشتر از آنها باعث صرفه جویی در مصرف انرژی به میزان 24000 خانه آمریکایی برای یک سال کل می شود. خانواده معمولی آمریکایی دارای 24 دستگاه الکترونیکی است و EPA در سال 2009 تخمین زده است 2.37 میلیون تن الکترونیک وجود دارد که آماده دور ریختن آنها هستیم. این تقریباً پنج ورزشگاه فوتبال را پر می کند!


دوباره ارزیابی کنید آیا واقعاً به آن اسبابک اضافی احتیاج دارید؟ یک دستگاه با عملکردهای مختلف را پیدا کنید.

عمر الکترونیک خود را طولانی کنید. یک مورد خریداری کنید ، دستگاه خود را تمیز نگه دارید و از شارژ بیش از حد باتری خودداری کنید.

خرید الکترونیک سازگار با محیط زیست. به دنبال محصولاتی با عنوان Energy Star یا تأیید شده توسط ابزار ارزیابی محیطی محصولات الکترونیکی (EPEAT) باشید.

کمک های الکترونیکی را به برنامه های اجتماعی اهدا کنید و به قربانیان خشونت خانگی ، ابتکارات ایمنی کودکان ، دلایل محیطی و موارد دیگر کمک کنید. از REP دانشجویی خود بخواهید مبلغی را برای تلفن همراه یا کارتریج جوهر خود ارسال کنید. برای هر کالای دریافت شده ، صندوق جهانی حیات وحش یک دلار دریافت می کند.

از الکترونیک بزرگ استفاده مجدد کنید. ارسال به لیست استفاده مجدد از هاروارد

وسایل الکترونیکی و باتری را در سطل های بازیافت زباله الکترونیکی واقع در اطراف دانشگاه بازیافت کنید. وسایل الکترونیکی بزرگ می توانند به سطل های بزرگتری که در ساختمان شما پیدا شده اند بروند.

الگوریتم گوگل
امنیت سایت
رتبه بندی سئو سایت

سئو سایت
نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.